mandag 31. august 2009

helgeaktiviteter

jeg har da altså flytten inn i et 12 kvadratemeter stort rom i tollbodgt. rart å komme tilbake til studentmaten(nudler og rødvin), selv om det er ganske så koselig å sitte på rommet med det og stearinlys når høsten inntar kr.sand. problemet mitt er bare at jeg føler jeg bor i en celle. jeg har helt hvite vegger og jeg får ikke lov til å spikre noe opp på veggene. forslag til dekorasjon?? jeg begynte hvertfall med å lage en liten søt collage på veggen, ble relativt greit.


ellers var jeg i Oslo og besøkte pappa, stemor og min nye lillebror casper. han blir så glad når han ser meg at han tisser, håper hvertfall det er fordi han er glad! vi er hvertfall bestevenner.



ellers hang jeg med Malin og Ingrid som kom på besøk til Oslo for å hjelpe Anette inn i sin nye bolig på majorstuen. vi tok en tur ut som varte i ca 15 min før vi gikk til 7eleven for å spise megapølse for så å ta turen hjem til loppekassa. men det var kjempekoselig og jeg merker jeg savner jentene!





forrige helg var jeg på avslutning/sommersfest med fiskelaget. masse mat, hyggelige folk og altformye alkohol. var en verdig avslutning etter tre år på fiskelaget. er på jakt etter ny jobb i kr.sand nå.




høydepunktet da jeg våknet dagen etter og så gjennom bildene var at jeg hadde tatt to binkskudd av hestene mr.albino og ginger da jeg var på tur ut på et jorde midt på natten. ikke spørr meg hvorfor jeg gikk på tur alene midt under festen, men veldig koselig å ha i ettertid, ikke det at jeg er så innmari glad i hester, men alt som er ginger er jo morro!



gleder meg til neste helg, for å se hva som venter da....

/Andrea

Ingen kommentarer: