torsdag 6. august 2009

skalldyr?


idag merket jeg at det var lurt å holde seg hjemme fra jobb. vondt i ryggen, hals og hode pluss feber. jeg er egentlig ikke en hypokonder eller den som går til lege eller uteblir fra jobb først, men ettersom Kine(venninne og kollega) har fått svineinfluensen tok jeg rett å slett ikke sjangsen på å være synderen som smittet hele mandal med svineinfluensa ettersom fiskelaget er nr.1 på leveranse nå i helgen, nemlig under skalldyr festivalen.


skalldyrfestivalen er og blir den størtse begivenheten i Mandal gjennom hele året. det er kun én helg hvor alle mandalitter og tusenvis av turister samles i lille Mandal for å spise skalldyr, feste og kose seg. det er ikke til å gå glipp av. hvertfall ikke for fastboende som mer eller mindre gleder seg til dette hele året.


men til min store fortvilelse er det ikke sikkert jeg kan være med på dette!! jeg har jo tross alt svineinfluensa.(kanskje hvertfall) menmen, skal til legen nå, så får vi se. kan uansett anbefale å komme til Mandal fra 6-9. verdt turen!

/andrea

Ingen kommentarer: