torsdag 3. juli 2008

savner deg Malin

Her sitter jeg i greekenland og proover aa skjoonne en jaavla gresk data.stress. trykker bare i vei og logger meg paa et gresk ord som betyr logg paa. Jeg er varm, jeg svetter og hoorer paa ''bleeding love'' sangen som surrer bak meg. Jeg har vaart her i 2 uker, og har i dag 1 uke igjen. Jeg har opplevd saa mye. Varme, god mat, feil mat. Vi var paa seiltur der vi dykket i en grotte, og mootte paa en svaar skildpadde. Klokka er 5 paa 6 her. mens det er en time tidligere i Norge. Vi var i noen drit svaare grotter i dag, der grotta var moork og diger. Jeg er liv redd for hai. tenk hvis en hai hadde svoomt rundt i den grotta sier jeg bare. ai.hai. Vi dro ogsaa innom et vakkert sted, der landskapet var dekket av fjell, men det saa ut som om det var oorken. Det var heftige doonninger i dag. saa det aa svoomme i grotta var riktig skummelt. Meg og tonje satt oss med oorken fjellet og hoorte paa doonningene som lagde soorlandsk sommerlyd. Jeg savner hjem. Jeg savner alle. Jeg savner deg Malin. Men det er ikke lenge igjen. Og jeg haaper paa at du blir glad for gaven naar jeg kommer hjem. Gleder meg til aa se deg. Klemme deg. savner deg.

Du anner ikke hvor fint det er her. Vi har vaart paa Naxos,folegandros og er naa paa Milos, og skal paa sifnos. Men gleder meg til athen. Uendeligheter med shopping. Men jeg hater at jeg egentlig burde gaa aa se akropolis. Jeg vil helst priotere shopping. Men kultur er jo viktig. Og vi som har laar saa mye om det i Goorils timer. Bais. Jeg vil shoppe. Selvom jeg har gjort det paa ooyene. Det er utrolig nydelig her. Ukjente blomster, varmen og det lyse blaa vannet.
Jeg har faatt litt farge. Men ikke saa mye aa skryte av. Tror ikke du hadde trodd jeg hadde vaart her i 2 uker, hvis du ikke kjente meg. Men jeg fooler meg litt brunere, og det er viktigst. Hehe. Men raava mi derimot. Pokker. Rood som djevelens rompe. Saann skjer naar man smoorer seg daarlig. Vi solte oss topploose her. veldig befriende. ai. merker det er saa lenge siden jeg har skrevet noe. aah. savner deg malin.

Gaar sammen saa fort saa mulig naar jeg kommer hjem. Husk datoen. Den 10 juli.

Glad i deg!

Sarah....

Ingen kommentarer: