onsdag 9. juli 2008

bikini

dette er min, kjøpte den ifjor, har brukt den 1 gang!

Oasis
Malin

13 kommentarer:

Victoria sa...

Å nden var driit fin :)

Camilla Didriksen sa...

Nice :D

Benedicte sa...

Den så fin ut, selvom bildet var litt "hengende" :P

drittfjes sa...

takk :D
Benedicte; hehe, føler meg ikke helt klar for å ta bilde med den på, derfor et "henge" bilde. ;)
/malin

Anonym sa...

Litt vanskelig å se den ordentlig, men fargen var i alle fall herlig! Håper det blir bikinivær igjen snart..:)

Ivana sa...

Haha takk. Men jeg desverre ikke enig.
Var faktisk ganske forferdelig v-blogg av meg!
;p

Jeg trenger å kjøpe meg ny bikini! Fin farge på din!

Anonym sa...

Fiiiin jo! :D Elsker den fargen!

Lana Micós sa...

Elsker fargen. Du kler den helt sikkert ;)
Kul blogg du har ;D

Malin sa...

Takk for kommentar!:)

Søt bikini og nydelig navn! =D

Anonym sa...

fin fin farge:)

Anonym sa...

cool;)

drittfjes sa...

takk jenter :)
Ivana; Hva? du var jo kjempesøt!
malin; nydelig navn du også ;)

Silje sa...

herlig farge! <3