onsdag 9. juli 2008

paint me


Ok, dette er mitt hår nå, right? Brunt, egentlig ganske mørkebrunt.
Men tingen er at jeg egentlig har naturlig blondt hår, og da snakker jeg ikke musegrått, da snakker jeg BLONDT, nesten hvitt. I løpet av de siste årene, har jeg farget det mye frem og tilbake; bunt, blondt, mellomblondt, lysebrunt, mørkeblondt, hvitt, oransj, du skjønner. Nå vurderer jeg og farge meg blond igjen. Se på disse bildene? (jada. fint å pose i speilet)

Hva synes dere? Blondt, eller brunt? /malin

15 kommentarer:

Anonym sa...

Du kledde begge fargene synes jeg! Men siden det er sommer og jeg elsker alt som er sommerlig stemmer jeg på blondt:)

Annalfabet sa...

Jeg gleder meg sykt! Reiser 4. og kommer hjem 8. august, så er bare fire dager ;p

Fine bilder :-)

Anonym sa...

stemmer for BRUNT!

Luna sa...

brunt:)

Emilie sa...

blondt blondt :D

Anonym sa...

jeg stemmer for brunt! hilsen ingrus :)

Benedicte sa...

Du kledde begge deler, men jeg likte det brunt best :)

drittfjes sa...

Takk for innspill. :)
4 for brunt, 2 for blondt. hm. trenger nok litt fler stemmer for å farge det blondt tror jeg :P men det frister veldig. /malin

Unknown sa...

Det er utrolig stor forskjell mellom de to fargene, som to ulike personer. Stemmer for en mørkeblond farge med lysere striper! Anstendig. Så søt du er. :-)

And thank you for the comments on my blog! Din er kjempesøt!

s sa...

jeg likte det brune best:)

Sunniva sa...

blondt !! ;) kler deg mye bedre. Iallefall om sommeren. Skal bli blond jeg og snart.

Mari Karoline sa...

Jeg syns du kler brunt veldig godt;)

drittfjes sa...

takk for kommentarer, dere er skikkelig søte! :)

Elisabeth sa...

åj, dette synes jeg blei vanskelig jeg!! Du kledde begge to veldig godt!

Hvis du er klar for en forandring så er jo kanskje Blond veien å gå!

Lisa Marie sa...

du er heldig, for du kler begge deler. : )