mandag 21. juli 2008

et godt menneske

Idag skulle meg og ole være gode mennesker. Først skulle vi spise en god og sunn frokost, deretter skulle vi trene, for så å dra til byen å gjøre masse snilt som feks kjøpe "klart"-avisa, gi penger til tiggere(IKKE sigøynerne), handle på fretex, hjelpe gamle damer over veien og kjøpe økologisk frukt. Til slutt skulle vi sponse en lokal bedrift, spise en sunn middag og gå en tur.

Dagen begynte ganske bra, jeg stod opp veldig tidlig, og dro til Ole, vi spiste en sunn frokost, og gikk ut for å spille basket. Men der stoppet moroa. Det hele endte opp på jonas B. hvor vi koste oss med pizza og øl. Så nå sitter jeg hjemme med pizza, øl og en litt dårlig følelse i magen. OG et stort kjøttsår på armen. (basket kan være ganske brutalt)
har forresten "glemt" å poste bilder fra sist jeg var ute. jeg lar bildene prate for seg selv!
Og av alle de forskjellige guttene jeg har våknet opp ved siden av etter en heftig kveld på byen, må dette være den kjekkeste;

Jeg lurer på hva du har gjort i det siste for å være et godt menneske? /malin

Og hvis det var noen (feks mamma) som ikke skjønte at jeg tullet med det at jeg har våknet opp med så mange forskjellige gutter, så vil jeg bare at du skal vite at det var tøys.

Ingen kommentarer: