onsdag 23. juli 2008

tommel opp







Jeg fikk tommel opp! Jeg klarte teoriprøven. Endelig. Sist gang fikk jeg 8 feil. Jeg satt der rolig, men på slutten begynte hjerte å banke veldig. Siden jeg kom på at dette årker jeg ikke å gjøre flere ganger. Jeg vil bare bli ferdig. Og en del av spørsmålene var ganske ubesluttsomme. To svar som gjerne kunne være riktige, eller ingen svar som egentlig var riktige i min hjerne. Jeg fikk 6 feil. Men det holder for meg. Så lenge jeg ikke har over 7. Nå skal jeg på jobb. Og seinere skal jeg på hawaii bursdag.


7 kommentarer:

Ingrid sa...

Takk!

Og grattis med teoriprøven! Fikk selv lappen i fjor sommer, det var godt å bli ferdig.

Jeg skal være produsent på en dramatisering av en samling absurde tekster skrevet av Daniil Kharms. KNAKK! heter den, og er regnet som en klassiker innen litteraturen. Skal settes opp på Studentersamfundet i Trondheim, der jeg studerer. Blir veldig spennende å styre hele skuta, er egentlig skuespiller i Samfundets Interne Teater, men godt med litt leder-erfaring også.

Vet ikke helt hvem av dere som spurte, men i alle fall: er du/dere teaterinteresserte?

Fine bilder i bloggen deres:)

God lørdagskveld!

Camilla Didriksen sa...

Gratulerer da! :D

Mange fine bilder også :)

Benedicte sa...

Gratulerer! Tommel opp fra meg :P

Janne Natalie sa...

Gratulerer=D Kult bilde av den hunden=)

Lisa Marie sa...

så bra. jeg tar begge hendene i været for deg!

drittfjes sa...

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN:)

Anonym sa...

elsker ditt hvite skjørt,hvor kjøpte du det?