tirsdag 8. juli 2008

kiss and tell

Jeg har kysset 64. Du?
/malin

13 kommentarer:

Benedicte sa...

Utrolig stilig bilde :)

Jannekake sa...

Jeg aner ikke, men er nok ikke like mange. ^^

Benedicte sa...

Jeg skal slappe av her og. Kose meg med Privat Practise (første gang ;P) og Medium :)

Anonym sa...

Definitivt ikke så mange som du har.

Ida sa...

Liker bloggen! Hærli'!

Anonym sa...

0.

Line. sa...

HAHA, så bra :D
Jeg vet ikke hvor mange jeg har kyssa ;O nok, for å si det sånn :p

Annalfabet sa...

Da blir det sikkert gjett bilde-konkurranse ;p

m sa...

å du er så søt malin.

Siljesfashion sa...

Tusen takk for kommentaren på bloggen. Morsom blogg du har, med kule bilder. Jeg er også magazinejunkie, kjøper vel 6-10 i mnd...

Anonym sa...

jeg har kyssa ..hm, seks stykker. yey!

drittfjes sa...

takker for kommentarer søtinger! :)

Benedicte sa...

Alltid bytte ;P Men jeg orker ikke.. Nå gikk det :P Kanskje siden? ^^ Vi får avtale nærmere xP