torsdag 31. juli 2008

flørtepus

Jeg leser. Holder på med frelseren nå. Ble ferdig med Señor Peregrino igår. Liker begge. Men noe jeg derimot ikke leser på, er dette teorien. selvom det egentlig er denne jeg burde lese til. Hver gang noen nevner at jeg snart burde ta prøven (som er ca 10 ganger hver dag) kjenner jeg at magen knyter seg litt, og kaldsvetten sniker seg innpå. Jeg skjønner ikke hvorfor teoriprøven er et så sårt tema for meg. Kanskje for at hvis jeg hadde tatt den da jeg burde, hadde jeg kanskje hatt lappen nå?!
Ellers har jeg mistet lommeboken min, nok en gang. Jobbet og vært på sjøen. Det var ganske tragisk å miste lommeboken. Busskort, bankkort, medlemskortet mitt på friskis og svettis, "gratis-uke" treningskortet mitt på spenst som gikk ut i mars, gamle teaterbiletter, kvitteringer, bilde av sarah, ID kortet mitt på jobb og sabeltann-gullmynten min. Alt er borte. Jeg har fått nytt bankkort nå da, VISA :D nå kan jeg endelig shoppe på nett!! Men hvem er det som har funnet opp den teite regelen som sier at hvis jeg mister busskortet må jeg fylle på det på nytt, selvom jeg har over 20 dager igjen på det? Teit.

MEN! Idag på jobb, kom noen ryddegutter bort til meg. Vi begynte å snakke om kallenavn. Så sier han ene (tora); "alle i ksv(KaptenSabeltannsVerden) har et kallenavn." "Ikke jeg" svarer jeg, fordi jeg ikke har det. men der tok jeg visst feil. "Joda, det har du" fikk jeg slengt tilbake. jeg lurte selvfølgelig på hva det var. derfor spurte jeg dem. da ble de helt stille, og etter noen pinlige sekunder sier tora; "er du sikker på du vil vite det? jeg vet ikke om jeg tør å si det." "JA!" svarer jeg entusiastisk, og tenkte det var noe spennende. men mitt kallenavn viste seg å være flørtepus. hvem vil bli kalt flørtepus? jeg er ingen flørtepus heller. bare fordi noen av guttene på jobben har vært hjemme hos meg, og jeg kaller de fleste på jobben for kjære å blunker til dem? jeg har jobbet hardt for å bli likt, hva får jeg igjen? flørtepus? jeg er målløs.

hva er ditt kallenavn? jeg vedder 20kr på at det er fetere enn mitt! /malin/flørtepus

Ingen kommentarer: