tirsdag 22. juli 2008

søskenkjæærligheit.






Jeg er veldig glad i min søster. Virkelig. Hun er en herlig person med en fantastisk personlighet. Vi ler fort når vi er sammen og pleier å lage liv. men bare en fest for to. resten blir utestengt, som vil si mor og far, og de vil høre på bråket og kjefte på bråket. Vi bråker.
Som storesøster, så kom jeg først ut i verden. Men jeg føler jeg ikke burde ha gjort det. Selvom jeg elsker følelsen av å være størst. smaken på makt og ansvarlighet. Men pokker. den jenta fikk alle godevarene. Hun fikk brystene, hun fikk hudfargen som ikke matcher den hvite blusen, hun fikk det blonde håret, det flekkfrie ansiktet, ansiktet og størrelsen. og jeg, jeg fikk fregner og bestandig betennelse i rotnegla. Gener har mye å si. Selvom mor og far hadde lengre arbeidstimer for meg, så ble det hardeste arbeidet mindre lønnet. Det ligger i realiteten.
Sarah/

4 kommentarer:

Lisa Marie sa...

for noen herlige bilder! så søte.

www.kristinakh.com sa...

haha. søte bilder:) jeg vil nå si at dere har vært omtrent like heldige begge to!

Anonym sa...

eh... hva har skjedd med de konstant kranglende bitchene jeg dro på gårdsferie med hver sommer? de som kranglet over hvem som skulle være kelner på fantasi-restauranten vår? ah, good old days

drittfjes sa...

Takk Lisa:) Og takk til deg Kristina:), men kan ikke si jeg er helt enig.
Ina da, nå har vi vokst og blitt mer modne..men noe som ikke er modent er å ikke sin ifra når man er i byen. for jeg ville elsket å få startet opp firmaet vårt. økonomien hadde nok godt dårlig, men kundene kunne hvertfall ikke ha klaget på servicen.