fredag 27. juni 2008

kanskje vil han ha meg som jeg er?

Av mangel på ting å skrive om, velger jeg og skrive om musikk, igjen. Jeg synes selv at jeg har relativt god musikksmak. MEN, mp3'en min sier noe annet... Jeg har en funksjon på min mp3 spiller som heter; "mest poppulære". Dvs de sangene jeg har hørt mest på. Lista lyder som følger:
1) Something pretty - Patrick Park, og er spilt hele 161 (!) ganger.
2) Fort Minor - Wher'd you go (160)
3) Snook - Mr Cool (140)
4) Suzanne Wega - Luka (139)
5) Culture Club - Karma Chameleon (138)
6) Daniel Powter - Bad day (129)
7) May Angels bring you in - Jimmy eat world (129)
8) Nasty girl (129)
9) Bon Jovi - All about lovi'n you (128)
10) Free me - Goldfinger (128)
11) Kelly Klarkson - Because of you (128)
12) Byz - October love (126)
13) Genie in a bottle - Christina Aguilera (125)
14) Everythings gonna be alright - Sweetbox (124)
15) NÅR HJERTET MITT BANKER - MGPjr 2002 (124)
16) Backstreet boys- all I have to give (123)
17) Daniel Powter - Jimmy gets high tonight (121)
18) Hey ma - Camron (119)
19) Klovner i kamp feat Odd Nordstoga - syng (119)
20) Fall out boy - Sugar we're going down (118)

Hva skjer med det? Jeg pleier da ikke å høre på "når hjertet mitt banker" fra melodi grand prix
junior 2002? Den kom jo på sisteplass også! Men forunderlig nok, så kan jeg hele teksten. Skulle bare mangle egentlig, siden jeg har hørt på den hele 124 ganger!
Ellers ble jeg svært overrasket over at Fall out boy og jimmy eat world var på lista. Veldig lenge siden jeg har hørt på dem nå. Og hva skjer med at mrcool kom på 3'plass? Jeg har nesten aldri hørt på den.

På sjelden hørt ligger bla; I feel it all-Feist, Alla som inte dansar-Maskinen, All my life-Shayne Ward, Run-Snow Patrol, Low-T-pain and flo'rida, All my life-KCI and JoJo, Goodbye mr.A-The Hoosiers, How to save a life-The Fray.
Og alle disse sangene er nesten bedre enn alle sangene på mest poppulære. Hva skjer med det. HELO! Tror kanskje det har noe med at jeg nettopp har lagt inn de sangene på mp3'en, mens de mest poppulære har vært på mp3'en i over 1år. Kanskje.

/malin (I miss Sarah)

2 kommentarer:

Ane sa...

Vi har ikke helt samme musikksmak, men jeg må ihvertfall si en ting; du kler hatt!

mia sa...

jeg har også hør something pretty NØYAKTIG like mange ganger (flest ganger på min liste og). det var litt ekkelt. veldig lik musikksmak ellers også :D