onsdag 18. juni 2008

å du min kjære








Malin er Malin. Malin er unik,spesiell og helt fantastisk. Men hun har noen små vaner som burde endres på. Sovesyndromet på skolen er ikke et uvanelig syn når man ser på Malin i klassetimene.Bilder Malin lett kan ta bilder av.

Gratulerer med dagen kjære! Prøvde å rekke dette innen dagen din. stress når datan bruker 10 timer på å laste opp et bilde. Jeg holdt på å legge ut et veldig stygt bilde av deg for morosam, men så kom jeg på at jeg skal være vekke i 3 uker, og jeg kommer nok ikke til å få noe internett på den tiden, så da kunne du jo ha lagt ut hva som helst. Håper hvertfall at dagen din var utrolig bra. Du fortjener det! Selvom om vi er dassejenter som spiser taco, så betyr det ikke at vi ikke er glad i deg. Du er min bestevenn og min kjære! Jeg er utrolig glad jeg har deg, du er alt<3
du er perfekt
Sarah/

Ingen kommentarer: