mandag 16. juni 2008

For en fin dag.

Idag har jeg hatt tidenes beste dag :)

Først fikk jeg vite at jeg ikke trengte å fjerne mandlene mine. (enda)
Så fikk jeg levert skolebøkene mine, og ryddet ut av skapet mitt.
Sist men ikke minst ble jeg betatt. Det hele skjedde på glattkjøringa. Jeg skulle ha glattkjøring sammen med en gutt som het Andreas. Jeg visste ikke noe mer enn navnet hans, og hvor han gikk på skole. Jeg hadde tidligere bladd gjennom min venninnes skolekatalog for å finne han, og jeg trodde jeg hadde funnet han. Han var ikke særlig pen. Men da jeg dukket opp på kjøreskolen idag var det ikke han jeg hadde funnet i skolekatalogen likevel. Han jeg kjørte sammen med var utrolig søt! Dere som kjenner meg vet at jeg ikke har blitt betatt siden....... lenge! Så det er skikkelig moro. Jeg skal ikke gi ut for mye personlig informasjon, men jeg kan si at han er et år yngre (!) enn meg, at jeg har fått nummeret hans og at vi gav hverandre en skikkelig pinlig hadeklem. (Og hvis han av en eller annen grunn skulle ha klart å rote seg inn på denne bloggen, hadde jeg nok hengt meg selv i nærmeste flaggstang)



Men over til de virkelig VIKTIGE nyhetene. Jeg møtte en kjendis her om dagen. Eller, ikke akkurat møtte, men jeg satt bak ham på bussen. (nei, jeg snakker ikke om Alejandro Fuentes som er i K-town for tiden) Jeg snakker såklart om Peter Loch. Ringer det ingen bjelle?

Skjønner dere nå hvem jeg snakker om? Han var deltager på programmet "svigerdatter søkes". Han fikk nesten ingen brev, kan du skjønne det? (han gikk forresten i pappas klasse)

Dette var det beste spionbildet jeg klarte å ta til dere. Men dere ser det er han?

Nå skal jeg spise pannekaker og senere på London-møte. :)/malin

Ingen kommentarer: