torsdag 19. juni 2008

Violet hill

Jeg tenkte jeg burde skrive før jeg reiste. Kommer neppe til å rekke det i morgen. I morgen kommer jeg til å løpe rundt å stresse som faen, mens jeg tenker på ting mamma sa jeg måtte huske. Det eneste jeg kommer på nå er at jeg ikke skulle la meg lure inn i smale veier med grekere. Greit mamma, skal prøve å la være.
Flyet går i morgen en tid, ikke spør når. Jeg vet ihvertfall at jeg blir hentet kvart over tre, og at flyet går til amsterdam, der vi må sove på flyplassen før vi tar flyet videre til greece.
Jeg gleder meg. det kribler. Men jeg kommer til å savne mennesker. A LOT.
For håpe jeg blir brun da. aaaaah, det er lovt til å drømme. For håpe jeg får litt fregner hvertfall. Med faktor 30 og 20 i baklomma så blir det nok frøken snøhvit på meg i år og. Men alt er bedre enn fru lubster. Heyhey. Jepp, merker det å skrive masse tullball er like viktig, som noe uviktig. for håpe det blir masse regn under hove. fordi? Fordi jeg ikke skal der. Og? Fordi jeg er ego.
Ha en fin sommer! Jeg merker min er på vei til å bli pritty nice.
See jah Sarah/

Ingen kommentarer: