mandag 23. juni 2008

Piratkopi

På lørdag var det piratfest på meg. Jeg har (uheldighvis) ingen bilder av meg selv, men av mange randoms som jeg ikke vet navnet på. La oss ha det gøy på deres bekostning.

Random, med KJEMPEfin bart!

Karen, random, Silje og Siri(?)


De FLOTTE gavene til bursdagsbarnene, fra meg og Fanny

Anette <3


Høy og Alexander

Som dere ikke vet, så jobber jeg i Kapten Sabeltanns Verden i Dyreparken. Det medfører 50% på alle Kaptensabeltann effekter. Dette benyttet jeg meg hardt av til denne festen. (Som om det ikke skulle være nok å være sjørøver hver dag) Jeg ble derfor ganske poppis med kikkert, kompass, kniv, pistol, skaut, gullmynter osv. Selv om jeg klarte å miste kniven min, så stjal jeg en mye finere en med meg hjem jeg. Det var lurt. Det skjedde egentlig ikke så mye festlig den kvelden, bortsett fra at jeg ble kjørt hjem, gratis drikke, at jeg kjøpte alkohol for første gang og ikke trengte å vise legitimasjon og to ganske heftige roturer hvor det var fyrverkeri innvolvert.

Men, jeg savner Sarah! Gleder meg til du kommer hjem, og du burde ha med deg en alle tiders bursdagsgave til meg!
/Malin

Ingen kommentarer: