torsdag 27. mars 2008

YES

Livet i det siste: Arket av hva jeg vil lage som aldri blir laget. Jeg har alltid nye ideer,skriver de ned. Thats it. Glemmer det helt med nye ideer.
Hånden som har vært ustabil i flere uker nå. Kanskje på tide å sjekke den. nei
Tøyet som ble slengt på i full fart. Det ente opp med mammas bukse, Tonjes topp, Mommos skjerf, Ingrids veske og min jakke. Undertøyet var selvfølgelig mitt.
Brevet jeg fikk fra Australia. Det var fra to søte små barn med navn Emilia og Max som jeg passet sist sommer. Mommo har nå vært på ferie over en del uker, der hun reiste til Max og Emilia. Jeg sendte ned gaver til dem. Men jeg kan si at jeg har en mistanke at mommo hadde noe med at jeg fikk et så fint brev. Jeg mener ikke å si at mommo har stått over med pistol, men kanskje hentet ark og blyant, og kanskje sagt ''ooh, write something to my dear Sarah''. Men blir glad uannsett. Det er ikke hver dag man får brev. Faktisk aldri. Det er som regel regninger.

Ulykken. Det vil si, en trøtt sarah som liksom skal lage speilegg. Ikke en god ide. Jeg knekker egget på pannen, men likevel klarer jeg ikke treffe egget i pannen, så det blir masse søl. End of story.
Noe jeg har tenkt på i det siste er at jeg går på skolen, går jeg fra skolen, gjør noe, legger meg, går på skolen, går hjem fra skolen, usw. Det holder på sånn i det uendelige. Jeg går på skolen, men merker det ikke. jeg går der, men bryr meg ikke. Jeg tenker ikke over prøver. Jeg har gjort det så uendelige mange ganger at jeg ikke får noe følelser for det. Ingen gruing eller noe gleding. Jeg er ikke den som får akkurat alle 6'erene, så jeg burde jo grue meg. men jeg gjør ikke. jeg bryr meg ikke. Jeg kommer bare å gjør min ting. Prøver mitt beste og håper det på det beste. Og når det ikke gjør det, så gjør det ikke det, og det var det.
Sarah

3 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Jeg kan bekrefte at mommo truet de ungene med gønner, lol

Forresten ser jeg at jeg må ta ett lite "hvordan kakke ett egg og få det i stekepannen" kurs med deg pronto.Du gjør jo skam på hele kokkeslekta.La det være min 18 års gave til deg.

Kul blogg må jeg si.Du\dere er hysterisk morsomme.

Hilsen Onkel Terje.

drittfjes sa...

Haha, men da var det ikke bare meg som tror det:P

Jaa! kanskje ikke en dum idee. jeg er en skam på kokkeslekta, jeg lever jo på toro og 1-2-3 pakker. Så den gaven hadde vært fin! haha

jaja takk Uncle Teerje!