onsdag 12. mars 2008

How does it feel in my arms

Jeg kom på en ting. Jeg kom på skolen, der Andrea satt bak en pult i historietimen. Jeg reagerte ikke på at hun hadde ringt meg midt på natta noen timer før. Så kom frimenuttet, og alt kom til meg. Jeg trodde jeg hadde drømt da jeg fikk en telefon rundt 4 tiden. Men hun fortalte meg at det ikke var noe drøm.
samtalen gikk ut på:
Andrea: uwææ,sarah! jeg kommer til å bli voldtatt,drept! (halvveis grining.sutre sutre)
Sarah: hææ? (meget trøtt.stemmen er nesten ikke til stedet, hvertfall ikke kroppen)
Andrea: Mista bussen! kommer til å bli drept. Skal gå hjem fra byen. Helvete. jeg kommer til å bli voldtatt. Jeg tror jeg haiker.
Sarah: Mmm.ja,nei.hm.ok.
Andrea: Hvis jeg ikke er på skolen i morgen, så ring politiet med en gang. for da har jeg blitt voldtatt,drept eller kidnappet.(enda i sjokk)
Sarah: ok. (veldig trøtt)
rett før andrea la på, klarte jeg å presse ut ''glad i deg''. Jeg måtte jo gjøre noe. Hvis dette var mine siste ord til andrea, så måtte hun jo vite at jeg var glad i henne.
Er det ikke helt fantastisk å være venn med meg?
Hvis det er noe som skjer, så kommer jeg jo med en gang.
Men hvis det hjalp, så trodde jeg det var en drøm. og i min drøm, drømte jeg videre at jeg kjørte ned i pappas bil, uten lappen, og kjørte helt for jævelig. kræsjet litt og sånn. men jeg kom jo til deg i drømmen. Jeg er god venn i drømmer, men ellers. tydeligvis ikke.
Jeg er ikke så god til å kjøre heller. det fant jeg ut i dag.
Andrea legger så press på meg at jeg skal klare lappen fortest så mulig. Never never never ever gone happen.
Sarah

2 kommentarer:

dennissin sa...

ja en million takk for at du er en sann venninne som virkelig stiller opp for meg på mitt verste!! godt jeg vet jeg kan komme til deg når jeg trenger din hjelp!:P
kommer til å huske dette, til den dagen du blir voldtatt og drept....


btw så klarer du oppkjøringa lett!! du er så flink atte:)

drittfjes sa...

åå, huff, du vet jeg er glad i deg og hvis jeg hadde hatt lappen, så hadde jeg kommet med en gang:P