tirsdag 11. mars 2008

hva sa du, brûlée?

Til fredag kommer jentene mine til meg, og vi skal spise cremè brûlée. derfor må jeg jo teste ut hvilken som er best, og enklest og lage, slik at det kun blir det beste.
Idag var det Piano som stod for tur:
'




utrolig enkelt. først skal du bare varme den opp, legge den i former, inn i kjøleskapet i 1,5t, litt sukker, og voila!
men, jeg må si at jeg er svært skuffet over piano! denne smakte ikke særlig godt. det kan være flere grunner til det:
1) "den bør ikke koke" stod det på pakken, men jeg drømte meg litt bort noen sekunder, så plutselig boblet den veldig.
2) jeg var ikke god til å ta på sukker, det så rett og slett udelikat ut
3) feilvare fra piano
4) piano suger på cremè brûlée

men jeg mener, hva kan man forvente? for 34kr får du 4 store porsjoner. det er klart det er noe muffins. STYR UNNA DENNE!
jeg kommer nok ikke til å servere denne på fredag, heller ikke den jeg prøvde på i forige uke. (smakte bare vaniljekrem)
da har jeg bare 1 oppskrift igjen, og den bør funke. noen som har oppskrifter til meg? gode tips?
lurer forresten på hva jeg skal gjøre med de 3,5 skålene med cremè brûlée jeg har i kjøleskapet?

TERNINGKAST 2!

malin

4 kommentarer:

RockaGirl sa...

Den så ikke så veldig god ut :/
Gøy at du skriver ned hvordan "testingen" går, hvor mange fler skal du teste ut?

Forresten så heter vi det samme ;)

drittfjes sa...

Hehe. nei.
jeg rekker bare å teste ut en til før fredag. håper den blir bra :)

Så fresht! :D

Anonym sa...

Aww, fredag blir kos :)

dennissin sa...

namnam:) gleder meg!

dette er min først komentar:P jeg har blitt blogg nerd:)