søndag 16. mars 2008

Keep on Chasing






Jeg liker ikke søndag. Det er noe med det at jeg ikke har sånn person jeg kan gå tur med. Jeg liker vår følelse søndags turer. Selvom Ingrid og jeg tok en 20-ings før bussen kom. Men man rekker mye på 20min. Se litt trær. Snakke om bryllup og graviditet. Se litt asfalt. Høre på Ingrid snakke om hennes drømme ideal av bryllup.
Hun vil gå barbeint og ha et orkester som spiller Grieg.
Det fortjener hun.
Alt hun trenger nå, er å finne hennes klassiske,barbeinte mann.
De er det nok få av.
Men ikke noe problem for deg.
Jeg derimot har ikke akkurat rukket å tenkt på MITT bryllup.
Jeg som humanetiker føler det blir feil av meg å gifte meg i kirka.
Kanskje det blir ute. Og kanskje det blir barbeint, som Ingrid.
Men jeg derimot kommer nok ikke til å ha et orkester.
Kanskje et krise danse band.
Sarah.

Ingen kommentarer: