mandag 17. mars 2008

Touch mah bahdy




Dette er da altså min eneste søster. (håper jeg)
Søsteren jeg hater og søsteren jeg elsker. Man vet jo alle hvordan det er.
Jeg hater henne for å ha bigger boobs. Jeg hater henne når hun er snurpete og litt hard i setningene, men det er jo jeg som har oppdradd og lært henne slike ting. Hun lærer fra den største. og beste...
Hun syntes bilde nr.3 var litt frodig. men hun får bare bite tennene fast. jeg tok bilder, og jeg skal velge hvilke jeg syntes er fine. Jeg syntes bilde minte meg om et gammelt 80-talls kort. Komplimang.Ai, Vilde får ikke ofte de av meg. ååhjoda. Hun får mange fine comments,men også mange slemme comments. Sånn er det når alle kvinnene i huset har samme siiklus.
Tok et bilde av min mor også. Men det var ganske så stygt. hUn var veldig enig, og sa at hvis jeg la det ut på bloggen, så ville jeg bli arveløs. Jeg tørr ikke ta sjangsen.
Alt for å få hytta.Hint
Sarah.

4 kommentarer:

Unknown sa...

åh, likte spesielt det siste bildet! du er en flink bildeknipser. :)

broren min er mitt favorittfotoobjekt i hele verden, tror jeg. når jeg først gidder å ta bilde av ham, da. han har bestandig sånne flotte utrykk. min nummer to er en liiten gutt jeg skal møte på hytta i dag. unger veit virkelig hvordan de skal se best mulig ut på bilder, altså!

Anonym sa...

vilde er en keegas:-)

drittfjes sa...

Line Aurora: Hehe, takk:) er ikke helt enig med knipseskillsene mine.
men det med små barn og knipsing, så er det ikke alle som er like villige.men når de først vil, så blir de så fine. Jeg tenker først og fremst på familie barna. Jeg er ikke så veldig på den knipse-barn-jeg-ikke-kjenner greia. Men fint du bruker din bror som modell:)
Thea: jaa, haha:P På tide at dere to skaffer dere blogg!

Anonym sa...

Herlig herlig!
Hvor har hun kjøpt de brillene?? xD