torsdag 13. mars 2008

push





Denne gangen brukte jeg bilder som min lille søster har tatt. Hun er flink til å ta bilder, så jeg brukt henne rett og slett med å stjele hennes bilder.
Til Malin: jeg er veldig glad i deg uannsett. det vet du jo, men tingen er det at jeg kan lett små irritere meg på små ting, og små irritasjonen kan bygge seg til stor større størst.
Så jeg ber deg på alt mitt hjerte å ikke misforstå dette, du er perfekt på alle måter, men det er en liten ting jeg vil du skal endre på.... og det er å begynne å ta med din egen vannflaske.
i dag fikk jeg jobb i dyreparken.hurra?
ikke akkurat høyeste krav for å få jobb. klistr på deg fake smilet og misbruk den høye smiske faktoren, som jeg absolutt har.
til gøril: hvorfor detter jeg ned i faget? Du vet jeg er god. men klarer ikke å smiske mer når du forsetter med dine sovetimer. AI AI
Sarah

2 kommentarer:

béné sa...

så fine bilder :D

drittfjes sa...

Det skal jeg si til min søster:P Men jeg fikk just beskjed at det siste bilde ble tatt av ei venninne. Tabbe:P