torsdag 6. mars 2008

Real



ME?
Jeg tenkte jeg kunne skrive litt om hvem jeg egentlig er. Jeg er jenta som er lite fotogen, jeg er jenta som ligger i senga med bærbar pc'en foran meg mens jeg hører på Mp3. Akkurat nå spilles ''Smack My Bitch Up'', og den er faktisk ikke verst.
Jeg er hun som fant ut at rompetau er den neste hit. Hoppe på rompa og sveise et hoppetau rundt kroppen og under ræva. Det handler om kraft i ræva. Hvis du klarer å løfte deg med å hoppe med ræva, så klarer du det.
Jeg har kontroll. Jeg har lite kontroll. Jeg er glad i musikk, men kjøper aldri CD'er, laster aldri ned. Jeg misbruker youtube,google og dette er fordi jeg ikke har noe liv.
Men når jeg har liv, henger jeg i leiligheten til Andrea eller går sammen med friends. Men man kan halvveis ikka kalle Andreas leilighet som liv, det eneste vi gjør er å sove og se på tv.
Eller spise nudler. Andrea lever bare på nudler.
Jeg har søvnproblemer, jeg har ofte PMS. Min PMS er litt avansert. Jeg kan enten være humør til noe bøll. Eller så kan jeg være zupahzur og feier ned alle som prøver å stå i veien for meg. Hvis du ikke hører på meg, så er du i trøbbel. Derfor er det en smule farlig at jeg spiller håndball, eller at jeg skal ta lappen. Man skal faktisk ikke kjøre når man har PMS.
Men uannsett hvem jeg angriper, om det er et menneske eller en bil, så sier jeg alltid unnskyld.
Og så må man huske at PMS varer bare i noen få dager, så resten av måneden klarer du nok å holde ut.
sARAh

Ingen kommentarer: