mandag 24. mars 2008

i'm a headpopper yes i am

Min far har bursdag i dag. Det er ikke hver dag han blir 27 år, eller han blir jo 27år hver gang han fyller. Men dere tar poenget. Jeg har ikke kjøpt gave, det samme har ikke mamma eller min søster heller. sånn er det når vi ikke tenker så langt og alt er stengt pga helligdager.
Men heldiggvis fikk far fisk idag når han fisket, så da er han så overlykkelig at han ikke legger merke til ingen gaver.
Men dette innlegget er nr.100. så det er jo en gave i seg selv. Og i tillegg så fyller han 100, så det er jo perfekt. haha.neida. bra han ikke skjønner internett helt, og kommer aldri til å lese dette.
En av mine søndagstanker er at jeg kunne ønske jeg var Rory Gilmore. Shalabais
Sarah.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sarah du er dum! Det er mandag i dag.