fredag 26. februar 2010

Kreativ tirsdag!

Jeg fikk sånn halvveis vinterdepresjoner her på mandag, og måtte derfor låse meg inne i fredensborgveien og isolere meg fra omverdenen. Da tirsdagen kom ble det ikke mye bedre, og jeg var fremdeles emo-child_90. Så Malin ble hjemme med meg, og vi bestemte oss for å reise til vår alles kjære ikea for å bruke litt for mye penger på ting til leiligheten. Og som om ikke dette var nok så dro vi like godt i gang en kunstkveld!


Siden det tydeligvis er en greie å male bilder til sin egen leilighet når man endelig flytter for seg selv, bestemte vi oss for å leke kule og hive oss på kunstbølgen. Siden vi ikke er spesielt kreative sjeler når det kommer til maling og lerret, tok vi med oss en tredje venn: alkohol, og resultatet ble (om jeg må si det selv) STRÅLENDE! Det var i alle fall det jeg tenkte da vi stod en smule litt for berust og betraktet bildene våre klokken halv 10 (!) på tirsdag kveld.. Nå er jeg ikke helt overbevist lengre. Eller det vil si: Jeg er meget imponert over min samboers innsats, men jeg er ikke så fornøyd med å gå forbi mitt eget bilde hver eneste gang jeg skal ut i ganga..

Forresten er ikke malingen tørr enda.. Enda kjipere.




Fine Malin!


Noen ganger skammer jeg meg litt over at jeg har ganske dumme ideer når jeg blir full.. Jeg må bare si det; jeg ser så ufattelig latterlig ut. (Som om jeg ikke har teite nok poseringer fra før..)

Og DETTE, var resultatet. Man kan ikke si noe annet enn at det er fullstenindig fullkomment.

Nå sitter Malin og skriver eksamensoppgave, eller noe i den duren.. Unnskyld for at jeg forstyrrer deg så mye Malin!

/A

2 kommentarer:

Eliin / Kakedamer.blogg.no sa...

Skal si det er mange som kommenterer bloggen deres x) 0 Say what . ^^
Men kos dere :D

Eliiin :O sa...

Men det var fint da :D