søndag 7. februar 2010

Kunstutstilling og joik!

Nå har vi endelig fått internet her i Oslo, så nå skal vi prøve å være en smule mer aktive på bloggen enn tidligere. Siden vi har bodd her i over en måned snart, orker jeg ikke legge ut om alt vi har gjort og alt som har skjedd. Men! Vi var på kunstutstilling her på lørdag. Vi måtte leke kulturelle bykvinner, så vi tok turen ned på Tullinløkka for å være med på et eller annet klokkegreier. Dessuten var det samenes dag, så da ble Malin&meg veldig glade og jeg må innrømme at jeg følte hjemlengsel når joiken satte i gang.. Og som om dette ikke var nok var det gratis alkohol, noe vi benyttet oss litt for mye av..

Siden vi ikke hadde noe bedre å bedrive tiden med, måtte vi selvsagt ringe i klokka! Det var dødsgøy... Det var jo tidenes kø, siden alle i Oslo bestemte seg for at de ville gjøre det samme.

Vi hadde forresten innflytningsfest i går også, noe som var veldig hyggelig, frem til jeg ble for full og måtte sove. Jeg la meg selvsagt i Malins seng (sammen med Andrea&Ingrid), noe som resulterte i en ganske sur frøken Johansen som la seg på sovesofaen alene. Forresten ligger hun fremdeles på sovesofaen, hvor hun (og jeg) har ligget i absolutt hele dag. Den eneste gangen vi har flyttet på oss var når vi skulle lage mat. Nå er jeg tjukk.



Her ringer jeg i klokka (det er forresten en pedal som man trykker på)

Og her ringer Malin i klokka.



/Trondsen

1 kommentar:

Elin / Kakedamer.blogg.no sa...

Anette ? :O Låner du jakka Malin kjøpte på fretex :P Du vett att det står Johanne 4Klasse eller no sånt inni :P <3