torsdag 18. februar 2010

Fjortizz

Siden jeg ikke har bedre ting å gjøre enn å se gjennom bilder av ingen andre enn meg selv, kom jeg over noen sjokkerende funn! Greit, jeg veit at jeg har tidenes fritidsproblemer siden jeg driver og blar gjennom bilder av MEG SELV, men hva kan man gjøre? Poenget mitt er nettopp det, at jeg aner en trend når det kommer til posering på bilder. Jeg ser ut som tidenes fjortiz som poserer med trutmunn på ca ALLE bilder. Jeg blir rett og slett flau! (Og dette også i en alder av 19år! Det burde ikke vært lov, jeg burde skytes). Det var forferdelig å finne opptil flere bilder som dokumenterer det samme. Så jeg tenkte jeg skulle dele det med dere. Trutmunn er heit, liksom. Jeg dør litt av meg selv, og trutmunnen for så vidt.. Hei, jeg er fjorten år igjen.


Så her kommer en fantastisk bildesamling av trutmunn (i flere varianter.) Enjoy.


Merker det var en liten trend med trutmunn i russetiden, men tror du ikke den bare dukker opp på HOVE også? Joda, dansende trutmunn, vel og merke..


I københavn sammen med random amerikaner.


Malin hiver seg på trutmunn-bølgen.


Jeg prøver å gjemme den bak en hånd, men tror du ikke den SNIKER seg frem!?


Trutmunn som venter på buss.

Trutmunn som søker andres lepper.. Eller noe i den duren.



Nevermind random-jente. Oktoberfest-trutmunn over, og under har vi vel det verste eksempelet av de alle.. Resultat av 10år gammel tysk sprit + bursdag = trutmunn.



På bildet over var jeg faktisk nesten litt liten, så jeg er jo nesten unnskyld.. Er forrresten det tidligste dokumenterte bildebeviset av trutmunn.


Malin har faktisk en tendens til å gjøre det samme selv. Så jeg befinner meg ikke helt alene her i verden..


Flaut.



Dette innlegget viser nok en gang at jeg (til tross for at jeg bruker time etter time på lesesalen) faktisk har for mye fritid. Drep meg nå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

trutmunn <3

drittfjes sa...

standardposen! fine trutmunnen din <3

/frk.wass