onsdag 17. februar 2010

Robert Pattinnson and shit

Jeg fikk en gang høre at det eneste denne bloggen handlet om var Robert Pattinson og Anettes Osloliv. Det har jeg ikke tenkt å gjøre noe med..

Idag har jeg sett Twilight, og jeg begynte å grine TRE ganger. Hvorfor??? Fordi jeg tydeligvis ikke er over Robert, enda. Se på ham..

Jaja. Nok om Robert Pattinson. Dette skjedde da jeg skulle vaske hvitvasken min her om dagen;
1stk sort singlett, 1stk tovet ullsokk, 1stk mørk sokk sammen med alle de hvite (heretter lyseblå) klærne mine. Jeg er ikke designet for å bo for meg selv....


Og til tross for at jus-bøkene mine veier 20kg, skal jeg IKKE gå med sekk. Derfor skjer dette med veskene mine;

Tipper dere alltid har lurt på hvordan jeg ser ut når jeg danser;

Og til slutt; Enda et bilde av meg!
/malin

Ingen kommentarer: