tirsdag 16. februar 2010

......

Selv om vi fikk internet for en ganske god stund siden må jeg egentlig innrømme at det ikke går noe bedre på bloggfronten av den grunn. Egentlig er det fordi det skjer superlite, og det eneste dagene går til er lesing og mat. Malin leker tv-slave og ser på CSI hver eneste gang hun har anledning, og det er vel egentlig det som skjer som er verdt å nevne. Og når det er sagt så er det vel forståelig at det blir lite oppdatering.

I stedet for å produsere et klassisk hei-jeg-gjør-ingenting-interessant-og-burde-derfor-ikke-oppdatere innlegg, tenkte jeg å slenge ut noen bilder fra steinalderen, eller bare to helger(?), eller kanskje bare en helg siden.. Noe jeg ikke kan forstå er at Malin har klart å lure seg unna nesten ALLE bildene fra denne kvelden, noe jeg finner meget merkelig med tanke på at hun er den eneste personen som lurer seg inn i alle bildene jeg legger ut, noe som igjen fører til at hun er den mest tag'a personen i alle mine album på facebook.. Når det er sagt, så måtte jeg likevel legge ut et bilde av min kjære (det er vel og merke fra en helt annen dag), men hun er alltid like fin. Ilu<3

Må si at Gaga-parykken får gjennomgå..


Fine jenter
Noe jeg lurer på er hvorfor i all verdens dager jeg fant på at det var kult å eie to par teite briller?



Ja, vi fikk besøk av Andrea&Ingrid den helga, og det var superkos! Selvom vi alle tre endte opp i Malins seng klokken 3 på natta og måtte dele dyne, noe som resulterte i en sint Malin på tidenes sovesofa helt alene. Hurra.

Nå har jeg ikke mer å komme med her... Kjipt.

/A

Ingen kommentarer: