fredag 5. mars 2010

kalde føtter



hei og hopp. der var dataen min tilbake etter å ha vært på verksted i tre måneder. hurra for elkjøp. så selv om jeg kunne ha klart det uten min egen data, skylder jeg på at det er derfor det ikke har vært noen innlegg fra min side i det siste. mye har skjedd, samtidig som tiden har stått stille. bildene over er fra min meget triste og søte 20årsdag. jeg var i dype deprisjoner over å bli gammel så måtte derfor finne på masse uforsvarlig og fjortiss aktiviteter. sånn som å danse barbeint i snøen og drikke store mengder med rødvin og cosmopolitan. hurra for en dag det var!

sånn ellers har jeg:
-sluttet å snuse
-begynt å snuffe
-vært på tidenes klassetur til køben
-jobbet masse
-sovet i lavvu i 17 minus
-blitt dopet på rohypnol
-oversett diverse viktige skolefrister
-mistet Skabben(gullfisken min)
-mistet min bestevenninne, til oslo
-vært med på en spillefilm
-fått mamma hjem igjen
-levd livet i kr.sand
-og prøvd å finne ut av hvem jeg er og hva jeg skal!

jeg har virkelig gått gjennom 20årskrisen, og jeg har ikke anelse om hva jeg skal til høsten. men om man ser bort fra dette har jeg det utrolig fint for tiden. dritgøy studie. herlige venner. koselige påfunn som tilsammen gjør meg veldig lykkelig.

PS: JA jeg bruker pels, den er 30år gammel og jeg fant den på loftet. skammer meg ikke et sekund over at dyr måtte dø for den. så alle søte raddizzer får si hva de vil. pels er fint!

/Andrea

2 kommentarer:

Anonym sa...

hva er å snuffe??:P

OG når og hvor ble du dopet ned??:O

Anne-Dorthe

drittfjes sa...

det er å sniffe inn tobakken istedenfor å putte den under leppa. ser litt halveis dop-hore ut. men det er veldig stemning når man drar opp snuffboksen på en fest!

københavn, men det endte veldig bra, jeg kom meg trygt hjem på hotellet :)

/andrea