søndag 28. juni 2009

unslippelsen av øst-europeere i speedo

Jeg har dessverre ingen bilder fra hendelsen, MEN dette var hvertfall det som skjedde;

Anette og jeg bestemte oss for å ta en dukkert i et vann langt inne i skogen på Tveit. Da vi kom til stedet hvor vi skulle bade, fant vi ut at stedet allerede var funnet av en øst-europeeisk familie på omkring 15stk. Spørsmålet var ikke bare "hvordan har en gjeng med øst-europeere (som forresten ikke kunne norsk) funnet veien til et vann mange km. fra sivilisasjonen?" men også "hvor skulle vi bade nå?" vi bestemte oss for å vandre over til den andre siden av vannet, så langt borte at vi ikke ble plaget av dem, og omvendt.
Etter å ha gått en stund finner vi ut at øst-europeerne holder til i en hytte(?) som ligger på andre siden av vannet, så Anette og jeg slår oss ned på et fjell som ligger midt i mellom hytten og badeplassen. vi tenkte "her kan vi få bade i fred!"
Etter å ha plasket i vannet i omkring 5min ser vi tre menn komme svømmende mot oss fra badeplassen + en mann fra hytten. med andre ord; vi ble omringet av 4 øst-europeeiske menn på 40+ i badeTRUSE(speedo)! Da de kom opp på fjellet hvor Anette og jeg holdt til fant vi ut at vi måtte gjøre noe for å unslippe disse hårete middelaldrende mennene i truse.
Den eneste utveien vi så var; å rømme, og det så fort som mulig! Vi tok derfor på oss klærne våre igjen, surret håndklærne rundt hodene våre, tok skoene på hendene og hoppet ut i vannet! Dette var forresten veldig dramatisk, vi holdt på å drukne! Jeg trodde ikke det skulle være så vanskelig å svømme med sko på, og det var flere ganger jeg vurderte og ofre dem eller håndkleet for å komme meg i land med livet i behold.
Av en eller annen grunn valgte mennene å ikke svømme etter oss!? Vi kom oss hvertfall trygt i land på den andre siden og vi ble ikke varme på turen hjem igjen.
(her er da et bilde av oss trygt, men våte, hjemme)

Siden jeg ikke fikk et bilde av dem kan dere forestille dere disse øst-europeerne i speedo (takk google, for bildet)


Sånn BTW så pungterte jeg her om dagen. jeg fikk heldigvis hjelp av en kjekk handyman til å skifte hjul. alt var veldig udramatisk.

/malin

Ingen kommentarer: