søndag 21. juni 2009

camp, dag 2 (natt)








Idag har vi hatt en fantastisk kveld med mange fantastiske bloggere, som feks. Katrine, med hennes kjæreste Erich. Ellers gikk vi mye med Kim (www.kimsko.blogg.no) og Marie Amanda + Glenn <3 Vi var polske horer på McDonalds og 7/11, vi tjente ikke så godt, men men..
Sarah fikk utover kvelden VELDIG vondt i føttene på grunn av et par vonde sko, men Marie Amanda kom henne til unsetning med sine converse i størrelse 35,5! Sarah ble veldig glad ;)

/malin (+ litt sløv Sarah)
PS, ett innlegg om Erich og Kathrine kommer så fort jeg får bilder av Erich!

5 kommentarer:

Larstangen sa...

Hva er greia med å sladre på at jeg var under 18 til vaktene på kick på fredag da?
alle sier at det var dere.

Anonym sa...

Grin da Lars!

Anonym sa...

Maaalin, jeg elsker håret ditt! :D Hvordan får du det så glansfullt? Har du farget det, isåfall, hva heter fargen?

Katrine sa...

Skal i likhet med dere også legge ut litt bilder fra lørdagen, men ikke gled dere for mye, vi har sett freshere ut enn vi gjorde den kvelden.

drittfjes sa...

Larstangen; svar på bloggen din :)

Anonym2: Takk skal du ha! :) det var koselig å høre. Har farget det ja, 4.15 tror jeg. En Loreal preference, dyp mahogni brun.

Katrine: Hehe. Tviler jeg ikke på. Gleder meg :) Mine bilder er så sinnsykt dårlige..

/malin