tirsdag 23. juni 2009

sankthans

Under et av foredragene på bloggcampen lærte jeg at reklameannonsene som dukker opp på facebooksiden din skal være tilpasset dine interesser og behov. Det har seg nemlig slik at facebook "scanner" profilen din og plukker ut reklamer som passer akkurat deg. De ser på det du skriver om, hva du er inne på osv. Det samme gjelder også googles reklamer.
Så. Idag da jeg var inne på facebook (ja, jeg fikk meg facebook for 5 dager siden) tok jeg en titt på hvilke reklamer som var på min side... Jeg må si at resultatet ikke overrakset meg.


Tilbake til denne katten jeg snakket om igår. Den som jeg var så glad i.... Til jeg forstod at mamma har brukt flere penger på den katten, på ÉN dag, enn det hun har brukt på meg på ETT år! Ja, jeg er bitter. Sjekk det huset, NEI!, mansionen, hun har kjøpt til katten, den har tre etasjer og to mus.


Ja, også var det vitnemålet mitt. Siden "alle" blogger om det, så må vel jeg også. Jeg er ikke fornøyd, men heller ikke misfornøyd.


/malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, fiske og tilhengere :D Er du interessert i det da? :p