tirsdag 30. juni 2009

Gratulerer med dagen Mamma!

Idag hadde Mamma bursdag. Jippi&Gratulerer. Jeg har vært en dårlig datter idag (selv om jeg faktisk vasket litt hus), så jeg må heller ta baking&gave i morgen. Unnskyld. Ellers har jeg hatt besøk av Ingrid&Elin. Dette har vi gjort:

Ingrid ville leke med hunden som hun egentlig er veldig redd for. De ble venner.



Hunden oppfører seg faktisk som et menneske, og har en større bamsesamling enn meg. (Nei, jeg lyver, jeg pleide å samle på bamser, men det er ikke langt ifra..) Jeg er mest fan av beltedyret.



Vi så på AnimalPlanet som er Ingrids favoritt program over alle programmer.





Siden det var skikkelig fuktig og klamt ute, evakuerte vi til kjelleren hvor vi så på FlightOfTheConchords.




I morgen skal jeg hit:


For å besøke denne kvinnen (som enda ikke har klart å legge inn et innlegg i bloggen. Gratulerer Andrea) <3


Jeg fant forresten ut at jeg skulle prøve å presse inn så mange bilder som overhode mulig uten at det virker unaturlig. Det ble unaturlig. Enjoy.


/Trondsen

Ingen kommentarer: