fredag 26. juni 2009

HOVEHOVEHOVE

Litt kjedelig med to Hove-innlegg etter hverandre, men slik får det bli denne gangen. Jeg er hjemme igjen! (på etterskudd.. kom egentlig hjem onsdag) Og det var dødsgøy! Jeg klarte selvsagt å være venneløs på festival, men heldigvis fant jeg masse emo-kids jeg kunne henge med. Det ble nesten skuffende lite raveparty på meg, men var ikke helt ravepower-stemning. Ellers har Sarah oppsummert Hove relativt greit (bortsett fra at hun ikke var der på mandag), så det er ikke så mye mer å nevne nå. Idag skal jeg nok en gang være venneløs og bli med på familiebåttur.! Jo! Også skal Malin&meg&Ingrid kanskje dra til København snart, så det er jo bare å hive seg på (!)


Ratatat

/Trondsen


1 kommentar:

Anonym sa...

Til å være 4 stykk som blogger synes jeg dere blogger helt sinnsykt lite.