torsdag 25. juni 2009

Hove

På mandag kjøpte jeg og min mann spontant dagspass til tirsdagen på hove. Det var min eneste fridag og den beste hovedagen, så det kunne ikke blitt bedre. Vi fikk sett Fleet Foxes, Ratatat og The Killers.
På Killårs konserten fikk jeg ikke med meg min favoritt sang, og i tillegg til at jeg faktisk var blitt edru av å vente på konserten. Jeg skulle rekke Ratatat og dro når the killers kom tilbake på scenen og spilte "siste sang", som ikke var min sang. Jeg tenkte at ok, jeg får gi opp, da spiller de bare den sangen, og jeg stakk. Men rett etter den sangen, kom min favoritt sang, og forble the killers siste sang. "When you where young" må jeg heller leve med å høre på vinylplate.
Jeg lærte i tillegg til å tenke postivit, (Ja, ble grinete av å miste sangen,) at fulle mennesker ikke alltid er til å stole på. Jeg møtte på en fyr som utga seg til å være bandmedlem i Casiokids. Siden jeg ærlig må si jeg ikke rakk konserten, måtte jeg sjekke om dette var sant. Enten lyver google, eller så lyver han. Jeg har en følelse at mennesket med spritflaska i lomma, kanskje var den som sa en stor hvit løgn.
Ellers hadde jeg en utrolig bra dag, takke være P3 Radiorespesjonen, bra folk, fin musikk og fulle,brøkete folk utenfor teltet.
/Sarah

Ingen kommentarer: