søndag 28. juni 2009

Omega3

Vel, denne siste uken har faktisk lært to nye ting (!). Ingen av opplevelsene har vært spesielt hyggelige for min egen del, men sånn kan det gå.
Først og fremst lærte jeg at: Konsert+(veldig) tunge øredobber+rave=fail. Det som skjedde var at øret mitt nærmest revnet, og det er ikke en liten overdrivelse en gang. Det tok faktisk noen dager før det grodde igjen.. Det hele var meget dramatisk.
Det andre jeg har lært (eller ikke akkurat lært), var at det gjør jævlig vondt å bli stukket av veps. Jeg skjønner godt at små barn begynner å grine, for det var ubeskrivelig vondt. Jeg måtte selvsagt være mandig, så jeg prøvde å ikke klage så mye, selv om jeg ikke akkurat var så flink til nettopp dette. Det er beklageligvis ingen bilder fra denne hendelsene, men her er hvertfall øredobbene som ødela øret mitt: (Jeg skjønte ingenting av kameraet til mamma, så derfor det er stygg blitz på bildene)



Ellers har jeg fra og med idag begynt ett lite prosjekt. Jeg skal nemlig få langt hår. Og jeg gidder ikke vente på at det skal gro. Og nei, jeg skal ikke ha extensions.. så derfor bruker jeg heller..... Omega3!. Skulle bare en liten tur i skapet her om dagen da jeg plutselig kom over eske på eske med omega3. (Mamma hadde tydeligvis bestilt noe tull) Jippi!, tenkte jeg. Så får vi se om det faktisk fungerer. Jeg heier på Omega3. Lurer forresten på om det farlig å overdosere med omega3?







Det er også nå helt bestemt at vi reiser til København. Vi reiser 16.juli (!) Og da kan vi endelig hamstre den fantastiske akevitten fra Danmark.. som vi liker så godt.. (Ikke bland med pepsimax)



/Trondsen

4 kommentarer:

Terese sa...

Eg savner dåke, jenter :) Trur eg kjem nedover til Kristiansand i oktober!

Terese sa...

Det var selfølgelig meint til Sarah og Malin. Kom på dåke er fleire som driver bloggen som eg ikkje har møtt!

Cluver sa...

Det sier seg selv at det ikke er noe veldig lurt å ha skikkelig tunge øredobber når man skal rave . Og det er skikkelig vondt når ørene skal gro igjen, trust me i know!

Håper dere har det bra Sarah og Malin :D

Anonym sa...

hallo, bæsj. jeg kan jo ikke da! gidd å spørr meg.