mandag 26. januar 2009

stryk!

Idag fikk jeg stryk for tredje gang i livet mitt!
1) Da jeg strøk på en naturfagsprøve i 9.klasse. Jeg jukset, og ble tatt! (dritt-tystere)
2) Teoriprøven (hvem klarer egentlig den på 1. forsøk?!)
3) Idag, på PRØVE-oppkjøring. Heldighvis! Jeg dør hvis jeg stryker på oppkjøringa, fordi å kjøre er faktisk noe jeg er god på! Jeg må bare klare å ikke kjøre inn enveiskjørte gater (feil vei), holde farten nede før vikepliktskilt, huske vikeplikt fra VENSTRE i rundkjøring, legge meg inn til høyre etter forbikjøring osv. Så. Oppkjøringa blir null stress. :)






Skal forressten være soldat på teateret i morgen, bare for noen 600-800 niendeklassinger. Lett. Jeg likner på en mexikansk bokser i finnlandshetta! Håper de blir skremt og begynner å grine. alle sammen.

/malin

Ingen kommentarer: