lørdag 10. januar 2009

Lurepakke!

Først ville jeg bare takke Sarah for at hun legger ut tidenes tjukkebilder av meg fra nyttårs. Bortsett fra det i stolen, hvor det ser ut som jeg har verdens lengste legg. Takk!

Jeg fikk to(!) pakker levert på døren idag, og en i posten igår. Dette er en ny og spennende opplevelse for meg, jeg har bare bestilt én pakke fra internett tidligere. Jeg fikk den største pakken (venstre) først. Jeg trodde jeg hadde fått ASOS pakken, men det var Victoria Secrets pakken :D Den inneholdt bare ett par sko, så hvorfor den store esken, er et godt spørsmål.
Jeg har tenkt til å vise dere hva pakkene inneholdt. Idag den store, og i morgen den lille (mangel på bloggideer):

Pakken inneholdt tidenes sko fra Colin Stuart og kan kjøpes på www.victoriasecrets.com (på salg!!!)

Pakken jeg fikk i posten igår inneholdt denne Håkan Hellstrøm CD'en! Hurra!

Må bare meddele dere at alt ser MYE finere ut i virkeligheten. Men jeg har ødelagt kameraet mitt, så mobilkameraet med 3,2 megapixel for holde en stund!

/Malin

5 kommentarer:

It's Aggy bitch! sa...

digge sko!!

Renate sa...

Hotte sko :-)

drittfjes sa...

Takk dere to! :D

Anonym sa...

Håkan Hellström er så fantastisk :D
Hvem du fikk cd-en med? :)

Anonym sa...

jævlig kule sko !