torsdag 8. januar 2009

Nyår Saften

Thomas og Malin
Anders og Terje
Ingrid og Jørgen
Anders og Cecilie
I want you not for U.S army
Fine IngridMalin fin som alltid
Neimen, er det inte Haakan?
Trude, Anette og Malin. Søte små jenter



Nyårsaften med god mat, som jeg enda skylder jørgen penger for. Jugga, klar deg uten 50 spenn litt til, så får du de snart.
Dette året var jeg fornøyd. Mer enn fornøyd. Sist år var det en katastrofe av at det skjedde absolutt ingenting uten om sex og singelliv titting sammen med Barbro og Ingrid. Og året får der igjen var det en katastrofe fordi det skjedde formye for å si det sånn. Som 16-åring burde man ha vært flinkere med å konsentrer seg på å være edru når far kommer å henter deg kl.3 på natten. Men i år er jeg fornøyd. Mer enn fornøyd. Jeg trenger ikke hovden, eller snø som jeg hater. Jeg trengte bare folk jeg ville tilbringe nyttårsaften med. Den beste tiden, er den tiden du tilbringer med dem du er glad i. Og som Malin, så har jeg mitt eget nyttårsforsett, eller flere. Men hovedforsettet er å ikke sove i Andøy sine timer. Ellers er det vanlig som ingen klarer å fullføre: trene mer, spise mer sunt, være mer fornuftig, få kontroll på alt og finn ut hva du vil i livet. Jeg får nøye meg med å ikke sove i timen. Jeg var flink i dag, selvom øynene presset på etter all dikt opplesningene.
/Sarah

1 kommentar:

Lotte sa...

sv:
sarah! : D
tusen takk, og I LIKE MÅTE!
herliland for noen herlige bilder av deg og vilde fra julaften!