onsdag 21. januar 2009

det kreves mer

Jeg holder på å bytte rom for tiden. Og gjett hva jeg fant under senga?
Ja, du gjettet riktig, lommeboka som jeg mistet i februar :O Der fant jeg både gavekort på g-sport (som jeg virkelig trenger), menykort på kinoen og sist men ikke minst; alle mine gamle elevkort! Jeg har ikke forandret meg siden 1.klasse;

1,2,3
På mandag skulle jeg laste ned den siste gossip girl episoden, som selvfølgelig ikke var lagt ut, og dette møtte meg, hurra!

Forresten har jeg funnet ut av hva jeg skal studere. 5'årig utdannelse i fiskehelse på universitetet i Bergen! ".. kva har stress å seie for kvaliteten på oppdrettstorsk?" MEGET interessant.

/malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg da! Hadde forandret deg, men det har jeg også, sykt :p

drittfjes sa...

Hehe, takk! :D