søndag 18. januar 2009

jag blir aldrig kär i nån, sånt där ër slöseri med tid...

Igår kom den gamle Malin tilbake, Malin som jeg forlot for 2mdr siden, og har klart meg svært godt uten, Malin som oppfører seg som hun er 14 år. Jeg tror det hele begynte da jeg tapte i et par drikkeleker, og folk begynte å servere meg alkohol du ikke skal drikke når du bare er 18 år. Jeg merket at ordet "fornuft" forsvant ganske fort, og det ble vanskelig å stå oppreist.
Det kjipeste med kvelden var at bankkortet mitt ble slukt inn i minibankautomaten, noe jeg syntes var veldig rart, siden jeg trykket riktig kode, trodde jeg. Idag skjønte jeg imidlertid at jeg hadde trykket PIN-koden til mobilen, istedet for bankkortkoden.
Andre ting som skjedde: Et par gutter fikk æren av å entre min (litt for lange) kysse-liste, det ble bevist at 3stk på Leopold toalettet går veldig greit og kylling og pomfi ble kåret for tidenes nattmat.
Til slutt vil jeg bare si unskyld til alle som ble offer for "gamle-Malin" igår (da sikter jeg først og fremst til taxisjåføren vår, dørvaktene på Leopold, mormor og morfar)


/Malin

Ingen kommentarer: