tirsdag 13. januar 2009

Alexander Wang






Mannen som er 24 år og har allerede markert seg mer enn ganske godt i mote industrien. Han er oppvokst i San Francisco og har med seg den deilige avslappende stilen i hans design. Hans mål er en stil som skal se ut som om kvinnene bare har kastet på seg noe men ser like stylet ut for det om. Med høyhelte sko blir den avslappende stilen mer freshet opp. Navnet er Alexander Wang og han er amrikansk/kinesisk og dro til New York som 18 åring. Allerede etter et år under utdanning får han oppmerksomhet etter sine cahsmere gensere. Han jobbet i tillegg hos Marc Jacobs etter hans utdanning innenfor design. Jeg liker hans design veldig godt, og beundrer han for at han klarte å å oppnå det han ville fort, noe som mange aldri oppnår.
Sarah/

3 kommentarer:

Anonym sa...

tusen takk for at du liker både stilen og håret mitt! koselig å høre.

Anonym sa...

hei sarah!

hehe. ja, det var passe dumt sagt egentlig.

lenge sida jeg har hørt noe fra deg egentlig. vi sees jo innimellom på skolen.

det virker kult.
hva skal du gjøre etter vgs?

Anonym sa...

design og sånt er egentlig ganske enkelt hvis man først bare finner ut av det ;)

så sinnsykt gøy. jeg misunner deg. åh. reising er jo så spennende. ja, jeg blir nok i bergen eller oslo heile sommeren omtrent. tenkte meg en tur på roskilde også kanskje.

hvordan er skolen for deg for tida da?