søndag 4. januar 2009

Julens aften

Meg: Smykke&armbånd- Dyrberg Kern, kjole med åpen rygg- Floyd
Lille søster: kjole-Gina Tricot


Julaften gikk som forventet. Hygge,mat, juledekrasjoner og ingen forventninger. Det er kvelden alle små ikke kunne ventet på, og kvelden alle store kunne ha ventet litt lengre på. Stress og kaos blir voksnes sjarm og tradisjon om julegavehandling. Alt blir handlet i siste liten, kanskje til og med på selve dagen. 30 år gamle menn som allerede har tatt på seg dressen, løper rundt som en gal og finner ut at smykket konen ønsket seg, er utsolgt, og springer til butikker der man kan kjøpe en panne eller en push up bh. Den fantastiske dagen. Alt handler om jul. Du tørker deg til og med i rompa med jul. Jul, jul, gaver og gaver. Jeg var mer enn fornøyd. Selv jeg ikke forventet stort mye av gaver, fikk jeg speil refleks kamera og masse annet fint. Men som julen handler om, så skal man tilbringe tiden med de du er glad i, og det var det eneste jeg ønsket meg.
/Sarah



Ingen kommentarer: