torsdag 24. april 2008

SirLimpsalot

Glitter sko
I natt tenkte jeg at jeg ikke skulle slå på lyset når jeg skulle til sengs. Fra døra til senga er det ca 3 meter, og på de 3 meterene i mørket klarer jeg å gå i skuffen til senga og skade lille tåa mi. Greit det, men det var forferdelig vondt, så jeg løper sutrene til Tonje som sov over. Jeg hadde kastet henne inn i tv stua for å sleppe å våkne samtidig som henne. Når jeg kom inn til henne merket jeg at jeg blødde en del. Jeg hadde lagt fra meg en blodstripe på golvet etter meg. kasta beinet i badekaret og lot blodet renne. det var brutalt og masse blod. Vi valgte å legge papir rundt tåa og teipe rundt og la oss. Neste dag skulle jeg ta av bandasjen, og så at litt av tuppen av tåa hang halvveis av. den var helt løs og blå. Min lillesøster sa at det der måtte jeg rett til legen. okei tenkte jeg. Tonje hadde stukket, mamma var i oslo,pappa var på hytta. så jeg ringte min kjære malin og sa hun måtte si ifra at jeg kom til å komme litt forseint. det skulle hun gjøre og la på. Med et etterpå ringte hun meg opp og sa at nå skulle hun og moren komme å kjøre meg. 50 meter til legen. litt teit av meg. Men jeg ble glad uannsett og det å ha malin å klype når legen måtte sy et sting i tåa uten bedøvelse var veldig greit.
Kort sammendrag:
slå tå
masse blod
legen sydde sting
(uten bedøvelse)
au.
Jeg tok en del bilder, men siden malin er ganske skjør på slike ting valgte jeg å ta et gammelt bilde av mine føtter.
Sarah.

3 kommentarer:

Helene Sofie sa...

AU! Det er helt forferdelig vondt å sparke inn i ting med foten, og det du gjorde hørtes lite deilig ut :S

drittfjes sa...

Hehe, det var ikke så veldig, men overlever:P

Kikki sa...

haha limpsalot!