lørdag 19. april 2008

I lie inside myself for hours

Skal på DISCO party i kveld :D Jeg poster bilde av antrekket i morgen. Hint: Jeg var på mormor sitt loft her om dagen. For andre gang. Jeg fant mye fint, synes jeg:) Hva synes dere?

(denne toppen er skikkelig nice i virkeligheten)

(blir så kul til sommeren, me like!)

(denne blir også kul til sommeren)



(to tubetopper, som jeg skal bruke som skjørt)






Idag på jobb kom det inn en gammel ekkel mann. Sikkert 60 år. Han hadde skikkelig ølmage. Han var skikkelig krekslig og jeg ble nesten kvalm av bare å se på han. Han stinket også, og røykte på blomstene! Det værste av alt var at han hadde med seg en ung tai-jente. Ei pen og slank tai-jente. Det skjønner jeg ikke.
Hva synes du om unge jenter som gifter seg med gamle griser for å komme til Norge?
/malin

7 kommentarer:

KarolineNatalia :] sa...

Heldige deg som finner så mye bra på bestemorsloft! Jeg har funnet noe der jeg, men ikke på langt nær så mye bra som deg!!

Jeg linker deg forresten, da jeg synes bloggen din fortjener det ;)

Anonym sa...

Utrolig mye tøffe ting!

Jeg har to venniner som har fedre som har funnet seg dame i Thailand. Jeg syns det er okei i grunn, thai damene velger jo det der selv. Men jeg tror at mannfolkene er litt "patetiske", vi har jo mange damer i Norge og alle er jo ikke opptatt, så hvorfor ikke prøve å finne ekte kjærlighet her i steden for?

www.kristinakh.com sa...

så mye fint :)

Anonym sa...

å så mye fint:D likte spesielt shortsen, den første toppen, kjolen med knyting på skuldrene og tubetoppene/skjørtene;)

så nesten det samme på jobben min her om dagen. Var en ganske ekkel mann som satt og kysset og klådde på en thai-dame han hadde med seg. Var direkte ekkelt å se på, og virket som om hun thai-damen ikke nøt det hun heller, snarere tvert imot!

Helene Sofie sa...

Du fant VELDIG mye fint! Heldig :D

Anonym sa...

mye diggbart!

drittfjes sa...

Tusen takk søtinger. :)

Karoline Natalia: Samme her ;)