søndag 27. april 2008

April.

Nå er april nesten over. Jeg skal ha en oppsumering. Aprils høydepunkt;

Dag: Fri fra skolen, ligge ute i solen og bli solbrent :)

Party: DISCO party. 8)

Ansiktsuttrykk: Lillian smaker hvitvin for første gang...

Tur: Til Dannmark med skolen. Alle mine kjære <3


To by or not to by: Denne blå singlett greia fra hm: Og denne kjolen fra Fretex (må syes opp):Snilleste person: Denne gamle damen,
Som gav Ingrid denne CD'en:

Frokost: Fiskesuppe, krabbe, reker, masse pålegg, ute i solen. med de beste jentene.

Antrekk: Anette, søndags morgen. Og meg og anette, prøver å finne disco klær. Skade: egentlig sarah som skader tåen sin, men jeg liker ikke ekle bilder, så vi sier heller blåmerkene jeg fikk en dag.

Ting: game boy?
Venninne: Tonje <3 På dyreparkopplæring. iluiluilu
Tegning(er): Tonje som tegner øye og finger i øye ?
Bare fordi det var så fint (tonje som har laga)
Meg, sarah, sarah og kikki i dramahistorie timen:

Mat: Evig langt bord, med bare masse kaker:DJeg skulle tatt fler:

Dyr: Katten på jobb, den er så fin:
Og denne hunden, som plutselig dukket opp på en fest.

Tv-program: skippy. søndags morgen, hos andrea. standard.

What?: Kjekke McGyver?

/malin




5 kommentarer:

Anonym sa...

HoHO, de solbrillene ble jeg fasinert av ass. Ser ut som du har hatt en morsom måned :)

Anonym sa...

kjolen fra fretex var utrolig søt!

Kikki sa...

tegninga hahaha
gøy tp-time:)

drittfjes sa...

Englekor: Ja, jeg vet :D
Lottiehottie: Jeg har det :D
Lissis: Danke schon. ;)

Kristine sa...

omg mcgyver var ANDERLEDES :o