tirsdag 8. april 2008

Give me what you got

Vel, her er dealen. Jeg røyker ikke, men min farmor har da startet et nytt rykte etter sist bursdag til far. Etter en tid med forskjølelse hadde stemmen min blitt en smule mørk og rusten, så hun spurte meg om jeg var forskjøla, og sarkasmiske meg sier selvfølgelig til min røykete farmor ''nei, begynt å røykt''. Alt dette for å erte henne. For å si det sånn, så har jeg lært at jeg enten må være en utrolig bra skuespiller, eller så kan ikke eldre skjønne sarkasme. Jeg velger det første.
Etter siste innlegg så la jeg ut bilder av fine venninner. men ikke Malin. Jeg som tenkte siden vi deler blogg, så var det ikke vits å legge ut av henne. DET SKULLE JEG ALDRI GJORT.
Bare tuller, hun er ei fin og vakker pike at jeg legger inn et bilde her. Men problemet er at på alle bildene har hun blondt hår, og nå som hun har brunt, så føler jeg at det hadde passet bedre inn med brunt hår. Og dette var det nyeste bilde av henne jeg fant. et bilde for et halvt år siden, og med andre. Dette sier meg bare at jeg må begynne å ta flere bilder av Malin eller at hun må få seg facebook sånn at jeg kan kopiere bilder av henne derfra. Men du er uannsett fin.

Dette bildet er så fint. Ja, takk. og 2 dager til 18. Kanskje derfor jeg ikke tar bilder av ting jeg ønsker meg, siden jeg vil helst ikke ha noe fra noen. Jeg er bare glad hvis folket kommer og feirer meg og gratulerer meg. Det er mer enn nok.

Åja. Hei Jørgen Høy, det var nok meg som tullet med din facebook. Jeg kunne ikke dy meg. Anette som kommer til å lese dette, vil nok si ifra. Don't hate on me. Jeg er liker bare å tulle.

Sarah.


2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.