torsdag 26. februar 2009

"Skutt i hodet!!!!"

Bilde: Uffie
Jeg tok en liten sjapp runde i byen, der jeg uheldigvis møtte på en god del fine nett ( tøy-bagger), som var fairetrade og billige. Så jeg måtte dra mitt kort på 140kr, og mistet dermed 65kr. (Igjen 75kr i min hoderegning.) Men da jeg gikk ut av assesorice, stod halve Kristiansand på andre siden med lindex, og en skrikende politimann med pistol i hånden kjeftet på meg og andre at vi måtte komme oss vekk. Vi måtte vel evakuere oss fra den fryktelige hendelsen. Narvesen ble omringet av mennesker, en politibil, politimenn og securitas damer. Siden politibetjenten hadde en liten cowboy lignende pistol i hånden, så måtte vel dette være det alvorligste som måtte ha skjedd den lille byen. Etter å ha stått et minutt, forsvant jeg nedover markens for å prøve å ikke være like nysgjerrig som resten av befolkningen. Men når jeg tuslet nedover mot bibloteket, så var det som om ryktet følte nedover gågaten. Den ene etter den andre: "Har du hørt?", "Det er skytedrama i byen". Ryktene kom fortere til gågatens ende, enn jeg. Dette ville da aldri skjedd i Oslo. Oslos befolkning ville ha forsettet med sin hverdagen som ingenting , og ikke informert alle at det har skjedd noe. Lille kristiansand gjør det større enn det er, for å prøve å gjøre hverdagen mer spennende. I morgen i fevennen vil det garantert stå "SKUTT I HODET". Men når du leser selve artiklen, vil du finne ut at offeret ble skutt i hodet med
soft-gun. Enkelt og greit.
/Sarah

Ingen kommentarer: