tirsdag 24. februar 2009

Du var full och jag var full

Jada, dagens "outfit". Det var lenge siden. Inspirert av de første episodene av GG sesong 1. siden det er en måned til neste episode kommer, så ser jeg fra begynnelsen igjen. Dødla vittig.

Forresten ble jeg bedt ut på date av en random på bussen. Han var veldig frempå, og da jeg fortalte han at jeg ikke hadde lyst, så ble han sur?! Det beste med hele greia er jo at han har gjort det samme med bestevenninnen min. (fant jeg ut etterpå) Kjipt for han at jeg har tre andre dater denne uken.
/m

8 kommentarer:

Renate sa...

Looking good :)

Renate sa...

På tide at du liker meg? Mente du kanskje linke? :p

DirtyJulie sa...

herlig antrekk!:)

drittfjes sa...

Takk dere to! ;)

Sindre sa...

Haha, jeg ler av bussdaten!

Anonym sa...

mamma takker for nei`et

Xavi sa...

fint antrekk! :D
og haha, til han fyren da, litt tabbe og virke så desperat :p

drittfjes sa...

Jeg ler av deg Sindre :) <3

Takk xavi :)
/m