søndag 8. februar 2009

Kalde føtter

Dette nettet har jeg fått av min gode venninne Kristine aka Kikki. Den kjøpte hun på et motemarked i oslo.
Det var kanskje ikke slik skogen helt så ut, lørdag med to menn i det hvite landskapet. Jeg så en fugl, ingen kanin, hvertfall ingen kasettspillere, men det var hvitt. Hvitt over alt. Hvite klumper på greinene, skinnende glatt i lysløypen og tre mennesker med både kjelke og ski. Det å gå tur og få frisk luft, og til og med tenke økonomisk på å ikke bruke penger på shopping i byen, var i seg selv veldig smart. Men det som ikke var smart, var å gå en god del bakker (opp, ikke ned) når det var du som måtte drasse på kjelken. Men når vi kom til topp og drakk kakaoen fra termosen, som om vi hadde med oss jegermaister, og brente svarte pølser, så var jeg mer enn fornøyd. Så jeg anbefaler å ta en tur ut med store mengder av snø. Vær et barn igjen. Og så kommer du til å lukte bål når du kommer hjem. Flotte greier.
/Sarah

Ingen kommentarer: